Loader
بهترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟
بهترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول: 

استانبول یکی از بزرگترین شهر های گردشگری در دنیا به حساب می آید که هر ساله مسافران زیادی برای گردشگری به این شهر می آیند

یکی از جذابیت های گردشگری مهم استانبول مراکز خرید و بازار های آن هستند که در فصل های مختلف سال ممنوع از گردشگرانی هستند که به این شهر جذاب سفر می‌کنند. 

تمامی گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند حتماً بیشتر پاساژهای تجاری و بازارهای آن را می روند و خرید های زیادی را انجام می‌دهند زیرا در استانبول قیمت برندهای معروف مناسب تر از کشورهای اروپایی و عربی میباشد

استانبول تنها شهر بزرگ در دنیا میباشد که در دو قاره جهان گسترده شده است و از طریق تنگه بسفر به دوقسمت قاره آسیایی و اروپایی تقسیم می شود. 

به همین علت دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برای سفر گردشگران هر دو قسمت قاره آسیایی و قاره اروپایی می باشد. 

به همین منظور از مسئولین این کشور در هر دو سمت آسیایی و اروپایی شهرستان بول مراکز تجاری و گردشگری بسیاری تاسیس کرده‌اند. 

در استانبول هم میتوانید خرید های بسیار گران انجام دهید هم ارزان و معقول فقط بستگی به زمان خرید و انتخاب مکانی است که برای خرید می روید

زمانی که می گوییم بستگی به زمان دارد یعنی برندهای معروف در پایان هر سال و یا در روزهای عید و یا روزهای مهم سال حراج های بسیار زیادی که از ۳۰ درصد تا ۷۰ درصد می‌رسد می گذارند

همانطور که می‌دانید مراکز خرید در استانبول بسیار زیاد می باشد و نمی توان تمامی آنها را نام برد در اینجا چند مرکز خرید معروف استانبول را به شما معرفی می کنیم


استانبول مال ( mall of istanbul )

استانبول مال یکی از مهمترین و بهترین پاساژهای استانبول می باشد که این مجموعه دارای هتل، با ۳۰۰ اتاق در کنار مجموعه، یک مجتمع سینمایی با ۱۶ پرده و بزرگترین شهربازی سرپوشیده استانبول به نامMoipark و انواع نمایندگی برند های بزرگ و مطرح دنیا است. 

در این مجتمع تجاری انواع سرگرمی ها، خرید ها، کافه و بزرگترین برند های غذایی و رستوران هایی با کیفیت بالا قرار دارد

آدرس: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul

 

استانبول مال


 پاساژ جواهر: 

این پاساژ یکی از بزرگترین پاساژ های استانبول می باشد که در سال ۲۰۰۵ افتتاح گردید این مجتمع تجاری ۳۴۳ فروشگاه را در ده طبقه جای داده است که اگر شما قصد خرید داشته باشید هر آن چیزی که بخواهید می توانید در این مجتمع پیدا کنید

به غیر از فروشگاه ها این پاساژ دارای فودکورت بزرگ و شهربازی برای کودکان زیر ۴ سال و بزرگسال است

آدرس:19 Mayıs, Büyükdere Cad. No:22, 34360 Şişli/İstanbul

 

 مرکز خرید فروم استانبول: 

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید استانبول که سالانه بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده دارد مرکز خرید فروم استانبول می باشد. 

این مرکز خرید به جز ۲۸۰ مغازه برند که در خود جای داده است دارای سالن سینما، اسکی روی یخ، اتاقهای بازی کودکان و پارک ژوراسیک، آکواریوم و موزه نیز می باشد. 

در روبروی این پاساژ عظیم مرکز بزرگ لوازم خانگی ایکیا نیز وجود دارد که می توانید هر آنچه می خواهید با قیمت‌های خوب تهیه کنید

آدرس: Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul


 مرکز خرید ونیزیا: 

همانطور که از اسم این مرکز خرید پیداست طراحی آن از شهر ونیز ایتالیا الهام گرفته است. 

این مرکز خرید گسترده واحدهای تجاری و مسکونی دارد که در وسط آن مانند فضای ونیز رودخانه ای طراحی شده و حتی قایق هایی برای گردشگران آماده شده است که گردشگران را به گردش می برند. 

به خاطر فضای بسیار جذاب این مرکز خرید در بین گردشگران بسیار محبوب است. 

در این مرکز خرید هم مغازه های مگا اوتلت یعنی با تخفیف بالا دیده میشود هم برند های محبوب.

آدرس:Küçükköy, Karadeniz Mahallesi Eski Edirne Asfaltı, Metris Kavşağı No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul


 بازار بزرگ استانبول:

بازار بزرگ استانبول دارای صنایع دستی و محصولات اصیل ترکیه می باشد و برای کسانی که قصد دارند با فرهنگ ترکها آشنا شوند و محصولات تاریخی و فرهنگی ترک ها را در منزل خود داشته باشند، این بازار بسیار مناسب است. 

این بازار به قدری بزرگ است که مطمئناً نمی توانید در یک روز همه آن را ببینید.

بازارهای دیگری در ترکیه نیز وجود دارند که صنایع دستی ترکیه را داشته باشند ، اما در بازار بزرگ اجناس با قیمت و کیفیت بیشتری در دسترس هستند.

در این بازار نه تنها صنایع دستی بلکه لباس های دوره عثمانی، کفش و لباس های سنتی، ادویه های مخصوص ترکیه و انواع و اقسام محصولات وجود دارد.

آدرس:Beyazıt, 34126 Fatih/İstanbul


استانبول مال

 

مرکز خرید اوتلت ۲۱۲

اگر به دنبال خرید ارزان هستید و می خواهید اجناس برندهای مختلف را به قیمت پایین تری پیدا کنید، حتما به این مرکز خرید مراجعه کنید زیرا محصولاتی که در شعبه های مختلف برندها تک سایز شده و یا از فصل خارج شده به این اوتلت می آید و شما می توانید اجناس مورد نظر خود را در آنجا بیابید.

آدرس:Mahmutbey, Taşocağı Yolu Cad. No:5, 34218 Bağcılar/İstanbul

 

بازار کادیکوی استانبول: 

در شهر استانبول روزهای شنبه و سه شنبه بازار های خیابانی در بیشتر مناطق استانبول برپا می شود.

یکی از سه شنبه بازار های معروف استانبول سه شنبه بازار کادیکوی می باشد، که این بازار در منطقه کادیکوی آسیایی واقع شده است. 

در این بازار ها می توان به روز ترین لباس، کیف، کفش و هر آنچه نیاز دارید را به راحتی با قیمتی خیلی پایین تر از فروشگاه ها بیابید.

به جز سه شنبه بازار های معروف کادیکوی بازار اپرا نور نیز در این منطقه می باشد که یکی از بازارهای ارزان استانبول به حساب می آید.

آدرس:Erenköy, Bengi Sk. No:10, 34738 Kadıköy/İstanbul


:بازار باکیرکوی

خیابان باکیرکوی مملوء از بازار ها و مغازه های مختلف برای خرید است. 

در این بازار می توانید لباس شب، لباس اسپرت، کیف،کفش،لباس بچه و هرچه نیاز داشته باشید با قیمت مناسب پیدا کنید

آدرس:Cevizlik, İstanbul Cd. No:22, 34142 Bakırköy/İstanbul

 

بازار باکیرکوی


کلام آخر: 

در این مقاله سعی کردیم چند بازار مهم استانبول را به شما معرفی کنیم ولی همانگونه که مطلع هستید استانبول دارای پاساژ ، بازار و مرکز خریدهای بسیار زیادی می باشد. 

شما در هر منطقه و محله می توانید بسیاری بازارها در روزهای مختلف و یا پاساژ های بزرگی را پیدا کنید و هر آنچه نیاز دارید تهیه کنید

امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا چند مرکز خرید معتبر را بشناسید

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید