Loader
معرفی هتل استانبول 4 ستاره و 3 ستاره
معرفی هتل استانبول 4 ستاره و 3 ستاره

هتل استانبول 4 ستاره و 3 ستاره

معرفی هتل استانبول 4 ستاره و 3 ستاره، هدف اصلی این مقاله از وبسایت ایران توران است. 

اگر قصد سفر به ترکیه و استانبول را دارید، یکی از دغدغه های شما میتواند رزرو اتاق در هتل های استانبول باشد. 

اگر قصد رزرو اتاق در هتل استانبول 4 ستاره و 3 ستاره را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.


هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره مرکز استانبول: 

خیلی از شما که به استانبول سفر کردید می‌دانید که هتل‌های ۳ و ۴ ستاره در استانبول در حد هتل‌های یک ستاره هم نیستند! 

پس این خیلی مهم است که شما هتل استانبول 4 ستاره واقعی را بشناسید و با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات مورد نظر را دریافت کنید.

به عنوان مثال شما می‌خواهید به استانبول سفر کنید و  می‌خواهید سمت میدان تقسیم باشید و به همه جای تفریحی و توریستی دسترسی داشته باشید. 

در کنار این ها تمایل دارید تا هزینه گزافی برای هتل ندهید و بتوانید بیشتر پول خود را به جای خرج کردن برای هتل‌های ۵ ستاره و گران, برای تفریح کردن و خرید رفتن هزینه کنید و حسابی از مسافرت خود لذت ببرید.

پس در واقع این مقاله برای شماست

اگر به دنبال این هستید که هتل تان امکانات خوبی داشته باشد و رسیدگی آن بسیار خوب باشد و همچنین دسترسی به مکان‌های تفریحی برای شما راحت باشد، پس ادامه مطلب را از دست ندهید تا چند هتل خوب را به شما معرفی کنیم.


معرفی هتل استانبول 3 ستاره: 

cihangir Hotel

هتل جهانگیر واقع در خیابان استقلال استانبول می‌باشد که این هتل سه ستاره در نزدیکی اسکله و مرکز تجاری و تفریحی زیادی قرار دارد. 

نزدیک‌ترین مرکز تجاری به آن دمیرورن استقلال است که پیاده از این هتل تا مرکز خرید تنها ۶ دقیقه است و فقط با ۴ دقیقه پیاده‌روی به میدان تکسیم و با ۸ دقیقه پیاده‌روی به پارک تکسیم گزی استانبول می‌توانید بروید. 

ایستگاه‌های تکسیم شیشانه و هالیک در نزدیکی آن واقع شده است که رفت و آمد را برای شما آسان می‌کند.

cihangir Hotel

the soul Hotel

هتل دسول استانبول واقع در خیابان استقلال می‌باشد که کاربران این هتل سه ستاره بالاترین امتیاز را به راحتی و نظافت و تمیزی و موقعیت عالی آن داده‌اند. 

نزدیک‌ترین مرکز خرید به این هتل دمیرورن استقلال است که پیاده تنها ۵ دقیقه فاصله دارد این هتل به موزه پرا استانبول پیاده ۸ دقیقه و به خیابان استقلال تنها ۷ دقیقه پیاده فاصله دارد.

cihangir Hotel

Long stay istanbul

هتل لانگ استی استانبول یک هتل آپارتمان ۳ ستاره لوکس است که در منطقه تاریخی واقع شده، که حس و حال خانه را به شما می‌دهد این هتل به موزه پرا، موزه معصومیت و برج گالاتا بسیار نزدیک است. 

این هتل دارای کارکنان مسلط به زبان‌های : فارسی، عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی می‌باشند.

در داخل اتاق‌ها و فضای هتل سیگار کشیدن ممنوع است اما برای راحتی مسافران سیگاری اتاق‌های مخصوص تهیه شده است که می‌توانید به راحتی سیگار بکشید و بقیه مسافران بوی آن را استشمام نکنند. 

حتی در این هتل برای راحتی مسافران صرافی وجود دارد که می‌توانید به راحتی ارز خود را تبدیل کنید. 

Long stay istanbul

akka suites

هتل آکاسوئیت تکسیم هتل سه ستاره‌ای است که می‌توانید صبحانه‌های بی‌نظیری را در آن تجربه کنید. این هتل در خیابان استقلال واقع شده است.

این هتل تا خیابان استقلال ۳ دقیقه، تا موزه پرا ۸ دقیقه، تا مرکز خرید دمیرورن ۲ دقیقه و تا اسکله و مرکز تجاری تنها ۳ دقیقه پیاده فاصله دارد.

akka suites

 

معرفی هتل استانبول 4 ستاره: 

triada country

هتل تریادا تکسیم یکی از هتل‌های محبوب بین مسافران است، زیرا این هتل ۴ ستاره در منطقه کادسی در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است.

مسافران این هتل برای سفرهای بعدی خود نیز حتماً دوباره به این هتل می‌آیند. 

این هتل دارای خدمات کامل از جمله رستوران‌های خوب با انواع غذاهای سنتی ترکی و بین المللی، خدمات رفت و برگشت به فرودگاه، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تبادل ارز و سایر خدمات رفاهی می‌باشد. 

فاصله این هتل تا مرکز خرید جواهر ۲.۵ کیلومتر تا دمیرورن ۳۵۰ متر تا برج ساعت دلم و باغچه ۱.۲ کیلومتر تا برج گالاتا ۱.۵ کیلومتر تا بازار بزرگ عدلی ۲.۵ کیلومتر تا مسجد سلیمانیه ۲.۷ کیلومتر و تا مسجد و موزه ایا صوفیه ۳ کیلومتر فاصله دارد.

triada country

taxim Hill Hotel

 هتل هیل تکسیم استانبول یک هتل ۴ ستاره با اتاق‌های مدرن و مجلل است که کمی پس از میدان تقسیم واقع شده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از صبحانه‌های لذیذ این هتل که در تراس آن با منظره تنگه بسفر سرو می‌شود لذت ببرید. خیابان تکسیم با این هتل تنها ۵۰ متر فاصله دارد که با رفتن به این خیابان انواع کافه رستوران‌ها، مراکز خرید، برندهای معروف و هر آنچه بخواهید در دسترس شما واقع است. از این هتل تا ایستگاه مترو فقط یک دقیقه پیاده روی لازم است تا به هر کجای استانبول می‌خواهید بروید.

taxim Hill Hotel

Opera Hotel bosphorus

این هتل استانبول ۴ ستاره در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است که تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آنجا رسید. 

اتاق‌های بسیار تمیز و جادار این هتل و همچنین کارکنان مهمان نواز آن در بین مسافران بسیار مورد توجه است. 

این هتل تقریباً به نیمی از شهر نزدیک است و تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به تراموا دسترسی داشته باشید و به آن سوی رودخانه بروید

اتاق‌های بالکن‌دار این هتل بسیار زیبا هستند و منظره زیبایی را در روبروی خود تجربه می‌کنید چشم انداز بی‌نظیر این هتل از تنگه بسفر، معماری ویژه و کیفیت بالای سرویس دهی آن اقامت مهمان‌های خود را به تجربه‌ای به یادماندنی تبدیل می‌کند.

 این هتل دارای انواع سرگرمی‌ها مانند استخر گرم روباز، سالن ماساژ، باشگاه ورزشی و کافه رستوران‌های بین‌المللی می‌باشد.

Opera Hotel bosphorus

Tryp by Wyndham istanbul

این هتل استانبول ۴ ستاره در خیابان استقلال استانبول واقع شده است. 

نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل تریپ بای ویندهام مرکز خرید دمیرورن استقلال است. 

از نظر مسافران بیشترین امتیاز این هتل مربوط به پرسنل و کمترین امتیاز این هتل مربوط به صبحانه می‌باشد. 

امکانات این هتل عبارت است از شاتل‌های فرودگاهی، استخر برای شنا، سالن ورزش، سالن ماساژ، اینترنت، فامیلی روم، اتاق‌های سیگار ممنوع و کافه رستوران‌های بین‌المللی می‌باشد .

تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی به میدان تکسیم و با ۸ دقیقه پیاده‌روی به پارک تکسیم گزی و با ۴ دقیقه پیاده‌روی به اسکله و مرکز تفریحی دسترسی دارید. 

یکی از خدمات جالب این هتل اجاره خودرو به شما می‌باشد.

Tryp by Wyndham istanbul

در این مقاله سعی کردیم چند مورد از هتل استانبول 4 ستاره و 3 ستاره خوب با دسترسی بسیار عالی را به شما معرفی کنیم با نوشتن نظرات و پیشنهادات خود در زیر می‌توانید برای بهتر شدن ما کمک کنید.